Olga Wielogórska

Olga Wielogórska

piątek, 5 stycznia 2018

podróż z Małym Księciem


 " Nie potrafiłem jej zrozumieć.(...)
Czarowała mnie pięknem i zapachem.(...)
Kwiaty mają w sobie tyle sprzeczności.Lecz byłem za młody ,aby umieć ją pokochać." Mały Ksiażę





"Zawsze ulega się urokowi tajemnicy". - Mały Książę






 "Dobrze sie widzi tylko sercem. Najważniejsze  jest niewidzialne dla oczu" - Mały Ksiażę


 "Lecz ty masz złociste włosy. Jeśli mnie oswoisz, to będzie cudownie. I będę kochać szum wiatru w zbożu..."- Mały Książę


 "Twoja planeta jest tak mała, ze trzema krokami możesz ją okrążyć. Wystarczy, abyś szedł powoli i stale  był w śiwetle słońca." - Mały Ksiażę
 "Ponieważ słuchałem jej skarg, jej wychwalań, a czasem jej milczenia.Ponieważ jest moją różą..."- Mały Książę

 "Świat łez jest taki tajemniczy" -Mały Książę
 "Sądzę, że dla swej ucieczki Mały Książę wykorzystał odlot wędrownych ptaków" -Mały Książę
 "Gdy popatrzysz nocą w niebo, wszystkie gwiazdy będą śmiały się do Ciebie, ponieważ ja będę mieszkał na jednej z nich. Twoje gwazdy będą się śmiały". _Mały Książę  -  deska srebrzysta nad którą pracował wiatr i deszcz 29cmx22cm

kadr
 "Poznaje sie tylko to, co sie oswoi" - Mały Ksiażę











 "Zawsze ulega się urokowi tajemnicy" - Mały Książę


"Będziesz dla mnie jedyny na świecie . I  ja będę dla Ciebie jedyny na świecie."- Mały Książę







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz